Предстои ни отново ПРАЗНИК НА ХОРОТО в к.к. АЛБЕНА,
на който този път ще дойдете и Вие, нали?
Четвърти национален фестивал на любителските клубове по танци
ПРАЗНИК НА ХОРОТО ще се проведе
на 2-ри, 3-ти, 4-ти и 5-ти юни 2011 година
четвъртък, петък, събота и неделя
отново там, където условията са най-добри
в курортен комплекс АЛБЕНА - перлата на българското Черноморие.
Ето как смятаме да протече събитието:
Програма - работен вариант :
02.06.2011. – ЧЕТВЪРТЪК - ден първи :
12:00 - 16:00 пристигане на участниците, регистрация, настаняване;
16:00 - 18:30 първи срещи, запознанства, разговори, дискусии;
18:30 - 19:30 вечеря;
19:30 - 19:45 официално откриване на “Празник на хорото” – на площадчето пред Културния център – срещу главния вход на хотел Добруджа;
19:45 - 21:30 приветстващи изпълнения на участниците в срещата - всеки клуб е подготвил предварително по собствен избор и изпълнява пред всички присъстващи по едно хоро - продължителност до 5 мин.;
21:30 - 24:00 тържествена заря, веселба и танци - всякакви танци...
03.06.2011. – ПЕТЪК - ден втори :
08:00 - 10:00 закуска, пристигане и настаняване на още участници и гости;
08:00 - 10:00 по време на закуската ръководителите на клубове минават през фоайето на един от хотелите - ще бъде посочен по-късно - за поименна регистрация на участниците и получаване на баджовци и фанелки ПРАЗНИК НА ХОРОТО (да знаят предварително всички размери на своите членове !)
10:00 - 14:00 свободно време за срещи и разговори между участниците, плаж, басейн, джакузи-макузи, обяд, напитки, веселба
14:00 - 14:30 БОСО или ПОЛУ-ГОЛО ХОРО на плажа и в морето, изиграно от всички плажуващи, облечени в жълтите фанелки ПРАЗНИК НА ХОРОТО.
14:30 - 16:00 свободно време
16:00 - 19:00 демонстрационни изпълнения на всеки един от клубовете-участници с продължителност до 10 минути, при които хорото водят съответните ръководителите на клубове (ха да ги видим ръководителите ! играят или само обучават);
19:00 - 20:00 вечеря;
20:00 - 24:00 вечерно парти, на което всеки клуб в кратко десетминутно резюме представя своето населено място, своята история, постигнати успехи, стремления, получени награди и отличия. Като илюстрация на всичко споделено, членовете на клуба изпълняват характерно хоро, в което въвличат всички участници.
04.06.2011. – СЪБОТА - ден трети :
08:00 - 10:00 закуска;
10:00 - 11:30 участниците са разделени на няколко групи и разучават 2 или 3 нови, напълно непознати хора. Мястото на събитието ще се уточни допълнително. Снимането забранено !
11:30 - 12:00 всички участници и гости, облечени с фанелките ПРАЗНИК НА ХОРОТО играят заедно новоразучените хора – най-вероятно на зелената поляна, която се простира между хотел Добруджа и административната сграда на курорта. От курорта обещават тя да бъде прясно окосена и старателно подравнена.
14:00 - 18:30 свободно време за срещи и разговори между участниците, плаж, басейн, джакузи ...
18:30 - 20:00 вечеря;
20:00 - 21:30 официално закриване на срещата – всеки клуб изиграва по едно хоро с продължителност до 5 мин. И на самия край - ПРОЩАЛНА ИЗНЕНАДА - хоро, изиграно от ... ще научи този, който присъства.
21:30 - XX : XXL песни и танци до зори.
05.06.2011. – неделя - ден четвърти :
08:00 - 10:00 закуска;
10:00 - 13:00 отпътуване на участниците.
Очакваме вашите коментари, градивни предложения и заявки за участие !
borislav@horo.bg
0888 50 50 45
Тук, през сайта може бързо и лесно да заявите и получите потвърждение на вашето участие.
Първото нещо, което според нас трябва да направите сега е да предупредите вашия шеф за тези дати: 02 - 05.06.2011. Ако той не е съгласен да ви освободи - доведете и него. Понятието "шеф" тълкуваме съвсем свободно. За всеки то включва различно съдържание, но едно и също значение.
Доведете и ваши приятели, близки, роднини, деца - всички, които като играете, ви се радват. Може пък най-накрая и те да се запалят по танците - крайно време е, не е ли така?
Друго важно нещо, според нас, за което трябва да се помисли сериозно от сега е вашето представяне. Макар и без състезателен характер, представянето ви на сцена си е едно изпитание. Постарайте се да го издържите достойно. Ще бъде удоволствие за вас самите, а и за всички, които ви гледат.
Помислете и за облеклото и за обувките. Всичко трябва да е подходящо за танци, за мноооого танци.
Качете любимата си музика на флашка или диск. Музикалният съпровод е на акустична уредба.
Цените са валидни както за периода на мероприятието, така и до 5 дни преди, и 5 дни след края му.
Цените са в лева с включен 20% ДДС, застраховка и курортна такса!
Данъчната фактура се признава за разход, защото събитието е "семинар" или "конференция".
Освен обявените цени за настаняване, не дължите никакви други такси участие. Всички останали разходи се поемат от организаторите.
От тук и сега или на тел. (02) 962 1234 може да заявите своето участие, като поръчате желания брой нощувки при ALL INCLUSIVE, което означава: нощувка, закуска, обяд и вечеря на блок-маса, допълнителни закуски, алкохолни и безалкохолни напитки денонощно и до насита!.
За дете до 12 годишна възраст, придружено от двама родители ВСИЧКО Е БЕЗПЛАТНО !
Второто дете е на 50%.
Минималния брой нощувки, при гореупоменатите условия за един човек е ДВА БРОЯ.
За превозно средство (лека кола), се заплаща еднократно BGN 5.00 за целия престой в курорта.
При попълване на заявката посочвайте клуба, в който членувате, имената на участниците и датата, на която смятате да пристигнете в Албена.
Заявката се попълва като кликнете върху текса по-долу "Запишете се за участие в това събитие".
Резервацията на хотела и плащането се прави като кликнете върху някоя от изброените по-долу възможности и въведете необходимия брой нощувки (броя на участниците, умножен по броя нощувки).
Побързайте ! Не отлагайте до последния момент ! Тази оферта е строго обвързана с датата 15-ти април !
Крайният срок за записване = заплащане е наистина
15-ти април 2011 !
Към момента имате на разположение следните възможности за избор:
Ако желаете да участвате в ПРАЗНИК НА ХОРОТО 2011, но не ползвате услугите на гостоприемния к.к.Албена по предложения от организаторите по-горе начин, то тогава следва да заплатите такса участие:
по BGN 15.00 на участник.
Вашата заявка за участие по тази схема може да направите тук, през сайта, като кликнете върху текста по-долу и въведете броя участници и името на вашия клуб. Крайният срок в този случай е 30-ти април 2011 година.
За улеснение на ръководителите на клубове (извадка от Проекто - програмата):
Ето какво би следвало да подготвите предварително, за успешното представяне
на вашия клуб:
1. Приветстващо изпълнение - при откриването на ПРАЗНИКА НА ХОРОТО 2011 - едно хоро по собствен избор, с хореографска обработка или без, с продължителност до 5 минути.
2. Демонстрационно изпълнение - хоро по собствен избор с продължителност до 10 минути, водено от ръководителя или ръководителите на клуба.
3. Представяне на родното населено място и клуба - кратка информация и изиграване на характерно автентично (необработено) хоро - до 3 минути.
4. При закриването на фестивала - изпълнение на сценичен танц или хоро по собствен избор с продължителност до 5 минути.
Озвучаването е от акустична уредба с компютър. Подгответе аудио диск или флашка с музиката към вашите изпълнения.
Облеклото избирате вие. Национални носии не са задължителни.
Дата на провеждане : 02 / 06 / 2011 Продължителност : 4 Място на провеждане : к.к. АЛБЕНА Капацитет на мястото : 2000 Регламент на присъствие : Вход с куверт, задължителна регистрация Публичен коментар Коментирай темата в нашия форум