Регламент:
Дата на провеждане: 17 октомври 2015
Представянето трябва да бъде в рамнките на 6 мин. и да включва две хора по
избор на участниците. Музикалният съпровод може да бъде предоставен на диск, флашка,
жив оркестър или каквото фантазията ви роди (тропане с токчета, лъжици,
подсвиркване и т.н). В случай че се регистрират повече от 6 групи с над 40
участници, ще се проведе отделно класиране.
Таксата за участие е 10лв. на човек. При неявяване сумата не се възстановява.
Може да преведете 50% от общата сума на таксите за участие, а останалото да
заплатите намясто.
След като направите превода, прикачете сканирано или снимано с
фотоапарат/телефон копие от платежното нареждане, отразяващо бройката куверти и
такси за участие.
Специалната награда за „Най-добре представено хоро от Северняшка фолклорна
област” ще бъде дадена на една от групите, които изрично са посочили, че
искат да се състезават за нея. В този случай те трябва да представят трето
хоро, което да е предварително обявено в заявката. В този случай времето за
представяне трябва да бъде в рамките на 9 мин.
По традиция домакините НЕ участват в конкурсната част.
Награден фонд:
В категория “Цялостно представяне” за групи с до 40 участници:
I-во място: 400лв.
II-ро място: 300лв.
III-то място: 200лв.
В категория “Цялостно представяне” за групи с над 41 участници:
I-во място: 400лв.
II-ро място: 300лв.
III-то място: 200лв.
Най-добро изпълнение на хоро от Северняшка област: 100лв.
Специални награди:
за “Най-оригинално представено хоро”
за “Най-артистична група”
за “Най-атрактивна група”
за “Най-стилна група”
и др.
Паричните награди ще бъдат преведени по банков път.
Всички участници ще получат грамота за участие.
Фестивалът ще се проведе в спортна зала „Спартак” на адрес:
ул. Кала тепе 3
* при добри метеорологични условия фестивалът ще се проведе на обновения площад
„Възраждане”, за което участниците ще бъдат предварително уведомени.
Програма:
10:00ч. - Теглене на жребий.
10:30ч. - Откриване на фестивала и представяне на групите по реда на изтегления жребий.
13:00ч. - Обедна почивка - 30мин.
13:30ч. - представяне на групите по реда на изтегления жребий.
След представянето на малките групи започва представянето на големите групи. След
това ще се даде 1 час почивка, през която журито ще се оттегли, за да определи
победителите.
Награждаване.
Закриване на фестивала.
*Програмата е ориентировъчна и подлежи на промяна в деня на фестивала.
Критерии за оценяване:
Оригиналност при представянето на хорото
Артистичност и емоционалност
Стил и характер на изпълнение
Техничност на изпълнение
Ритмичност, Синхрон
Галавечерята
Организаторите предлагат галавечеря след фестивалания ден за всички участници.
Цената на един куверт и местоположението на ресторантите ще бъдат допълнително
уточнени.
Внимание! Място в ресторант се резервира от организаторите само след
предварително заплатен куверт.
За актуална информация следете нашата фейсбук страница и уебсайт:
www.facebook.com/mizitancuva и www.miziatancuva.com